סמוטריץ' יפרק את הממשלה? • "לי לא ברור שביבי טוב ליהודים"

    כל התפיסה שבתוכה מתנהלת הממשלה הזאת היא כזאת שרק מעודדת את הטרור ורק מלבה אותו
    ישראל פריי No Comments on סמוטריץ' יפרק את הממשלה? • "לי לא ברור שביבי טוב ליהודים"

    סמוטריץ' מגלה סימני קוצר רוח מתגובת הממשלה לטרור ההולך וגובר: "אני מסתכל על מצב הביטחון, אני לא רואה את נתניהו מצליח להביא שקט וביטחון לאזרחי ישראל" • הוא לא מהסס לרמוז לפרישה מהקואליציה: "אני באמת לא בטוח שיש לנו את הזכות להמשיך ולהישאר"

    סמוטריץ' צילום: Gershon Elinson/Flash90
    כל התפיסה שבתוכה מתנהלת הממשלה הזאת היא כזאת שרק מעודדת את הטרור ורק מלבה אותו
    0:14
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on "המעמד חייב להתקיים": דיונים להסדרת ל"ג בעומר במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הפיגועים בסוף השבוע, התראיין הבוקר (שני) ח"כ בצלאל סמוטריץ לתכנית 'עצם העניין' עם עופר חדד ברדיו "גלי ישראל" (FM94/106.5), ואמר: "כל שלב בשלבי התכנון ביהודה ושומרון דורש אישור מדיני. אני לא רוצה להיות ציני ולומר שנצטרך לשלם עוד הרבה דם כדי שהבתים הללו יוכלו להיבנות".

    הוא הוסיף: "זה דבר חמור מאוד, אני לא קונה אותו. עצוב לי שכך מתנהל ראש הממשלה. עצוב לי שכך מתנהלת הממשלה שאני בתוכה. לי לא ברור שביבי טוב ליהודים. אני מסתכל על מצב הביטחון, אני לא רואה את נתניהו מצליח להביא שקט וביטחון לאזרחי ישראל".

    אתמול התראיין ח"כ סמוטריץ' והביע ספקות לגבי הישארותה של מפלגת הבית היהודי בממשלה: "כל התפיסה שבתוכה מתנהלת הממשלה הזאת היא כזאת שרק מעודדת את הטרור ורק מלבה אותו, אז אני באמת לא בטוח שיש לנו את הזכות להמשיך ולהישאר כאן בממשלה".

    לדעתו, "אסור לנו בשום פנים ואופן לקבל את העובדה שאנחנו בתוך הממשלה כמשהו כזה ברור, מובן מאליו. יש לי מעליה (הישיבה בממשלה) כרגע סימן שאלה מאוד מאוד גדול ואדום".



    0 תגובות